Prvi Prvi na Skali
  • Advertisement
  • Advertisement
  • Advertisement
  • Advertisement
  • Advertisement
  • Advertisement
  • Advertisement
  • Advertisement

 
 

Pozitiva

18.01.2017

Radio Kragujevac, 18. januar 1970: Prvo javljanje

Prvi Prvi na Skali
http://www.prviprvinaskali.com/clanci/apeli/za-nedin-oporavak-i-bolju-buducnost.html http://www.prviprvinaskali.com/clanci/dom/roditelji/dozivotni-zatvor-za-ubice-dece.html http://www.prviprvinaskali.com/strane/podrzi-ppns.html

RADIO KRAGUJEVAC UGAŠEN 

Emitovanju programa na ovoj stanici, koja se nalazila na frekvenciji 94,7 megaherca, došao je kraj nakon neuspele privatizacije Radio televizije Kragujevac. Zaposleni su od tada mesecima radili bez zarada.

Sa sličnom sudbinom će se suočiti i Televizija Kragujevac, čiji je sajt suspendovan sa mreže početkom februara.

Redovne plate zaposleni u RTK ne primaju od maja 2016, odnosno od održavanja lokalnih i vanrednih parlamentarnih izbora.

Podsetimo, Ministarstvo privrede je 25. januara poništilo privatizaciju Radio-televizije Kragujevac i naplatilo bankarsku garanciju od Radoice Milosavljevića, kruševačkog biznismena koji je u oktobru 2015, uz još sedam medija, kupio kragujevačku televiziju.

U odluci o raskidu ugovora o prodaji RTK Ministarstvo privrede je navelo da kupac Radoica Milosavljević nije izvršio ugovorenu obavezu isplate zarada, investiranja 150.000 evra i dostavljanja revizorskog izveštaja.

Sudbina nekada veoma značajne informativne kuće u Šumadiji je u rukama države Srbije.

Nakon imenovanja privremenog predstavnika državnog kapitala, država je ta koja bi trebalo da odluči da li će RTK otići u stečaj ili će biti prodata na aukciji.

Subvencije „pokrile“ investiciju

Samo nekoliko dana pošto je Milosavljević kupio RTV Kragujevac za 85.500 evra, ovoj televiziji je iz budžeta grada isplaćeno oko 250.000 evra subvencija.

Na subvencionisanje privatnog medija, što je u suprotnosti sa Zakonom o javnom informisanju, odmah su reagovala novinarska udruženja. Grad je odluku da novac uplati nakon privatizacije pravdao prethodno preuzetim obavezama finansiranja ove medijske kuće, koje su se odnosile na period pre njene prodaje.

Međutim, RTV Kragujevac je u tom trenutku već dobio oko 44 miliona dinara, što je bio ukupan budžet namenjen ovom mediju iz gradskog budžeta u 2014.

„Medijska imperija“ Radoice Milosavljevića

Radoica Milosavljević je uz RT Kragujevac u procesu privatizacije 2015. kupio i Radio-televiziju Kruševac, TV Pančevo, Centar za informisanje Novi Kneževac, TV Pirot, TV Požegu, TV Brus i TV Caribrod iz Dimitrovgrada.

TV Kruševac, koja je prodata za 14.000 evra, do sada je putem konkursa dobila 74.000 evra. RTV Caribrod je Radoica Milosavljević platio 18.600 evra, a u prvoj godini poslovanja na ime sufinansiranja iz budžeta Opštine Dimitrovgrad ovom mediju je isplaćeno oko 107.000 evra. RTV Pančevo je prodata za 87.200 evra, a na konkursu je dobila više od 140.000 evra. TV Pirot je Milosavljevića koštala 26.300 evra. Na konkursima i na ime državne pomoći ova medijska kuća je dobila oko 66.000 evra.

S obzirom na to da je dva puta osuđivan zbog zloupotrebe službenog položaja, u toku privatizacije medija Milosavljeviću su mnogi osporavali pravo kupovine, ali ti prigovori nisu usvojeni.

Foto levo: Zvonimir Macej u studiju Radio Kragujevca
Foto desno: Marija Milivojević, Zoran Prokić, Branka Orestijević, Stevo Obrić, Zorica Čogurić, Bata Bećarević
Foto dole: Radmila Glišić, Dragoljub Radojević Torero, Marija Milivojević, Zoran Prokić, Branka Orestijević, Stevo Obrić, Zorica Čogurić, Bata Bećarević

Foto: Ceslod-radioteka 
Izvor: Insajder

JAVNI POZIV ZA PRIKUPLJANJE PISAMA O ZAINTERESOVANOSTI ZA UČESTVOVANJE U POSTUPKU PRIVATIZACIJE „RADIO-TELEVIZIJA KRAGUJEVAC" DOO, KRAGUJEVAC



PRVI PRVI NA SKALI Ko nam truje decu

ppns - modli

APELI


PPNS/KG VODIČ

PPNS/RADION

PPNS/RADION - EMISIJE KOJE VIŠE NISU NA FM

Print Friendly and PDF

Komentara (0)



Dodaj komentar